BASISBOEK ONLINE MARKETING
  • Home
  • Basisboek Online Marketing (NL)
  • Digital Marketing Fundamentals (English)
    • Request preview lecturer's materials
    • FAQ Lecturers
  • Contact
  • Home
  • Basisboek Online Marketing (NL)
  • Digital Marketing Fundamentals (English)
    • Request preview lecturer's materials
    • FAQ Lecturers
  • Contact
Search

ERNST-JAN KRUIZE

​Ernst-Jan Kruize


Ernst-Jan Kruize is sinds 1996 actief op het gebied van klantcontact en customer service. Hij heeft ruime ervaring op zowel het gebied van klantcontactcenters als van digitale selfserviceconcepten. Kruize werkte voor diverse brancheorganisaties, opleidingsinstituten en consultancybedrijven. Momenteel is hij werkzaam voor de dienstverleningsorganisatie van de Gemeente Utrecht. Hij spreekt en publiceert regelmatig over de waarde en het belang van customer service. In opdracht van de Klanten Service Federatie (KSF) leidt Ernst-Jan een denktank die een visie op customer service in 2027 ontwikkelt. Hij leverde ook een belangrijke bijdrage aan Social Media Management (2017).










Foto
Ernst-Jan Kruize

Contact

LinkedIn
E-mail

Home

Basisboek Online Marketing (NL)

Digital Marketing Fundamentals (ENG)

Contact

Privacy

Copyright MarketWise  © 2021

Johan de Ridderlaan 30, 3417 CG  Montfoort, Nederland
  • Home
  • Basisboek Online Marketing (NL)
  • Digital Marketing Fundamentals (English)
    • Request preview lecturer's materials
    • FAQ Lecturers
  • Contact