BASISBOEK ONLINE MARKETING
  • Home
  • Basisboek Online Marketing (NL)
  • Digital Marketing Fundamentals (English)
    • Request preview lecturer's materials
    • FAQ Lecturers
  • Contact
  • Home
  • Basisboek Online Marketing (NL)
  • Digital Marketing Fundamentals (English)
    • Request preview lecturer's materials
    • FAQ Lecturers
  • Contact
Search

BEREND SIKKENGA

Berend sikkenga


​Berend Sikkenga SMP is een gepassioneerde digital manager met bijna twintig jaar ervaring aan zowel bureau- als klantzijde. Momenteel is hij als Director E-commerce & Grocery bij LEGO verantwoordelijk voor sales en omnichannel in de Benelux. Hij verzorgt daarnaast trainingen en gastcolleges en is al meerdere jaren auteur in het Marketingfacts Jaarboek. Sikkenga startte zijn carrière bij internetadviesbureau Red Hot Minute (voorheen Booleanpark) en gaf daarna in verschillende functies leiding aan marketing-, sales- en servicemanagement bij Essent en Ziggo.
Foto
Berend Sikkenga SMP

Contact

LinkedIn
E-mail

Home

Basisboek Online Marketing (NL)

Digital Marketing Fundamentals (ENG)

Contact

Privacy

Copyright MarketWise  © 2018

Johan de Ridderlaan 30, 3417 CG  Montfoort, Nederland
  • Home
  • Basisboek Online Marketing (NL)
  • Digital Marketing Fundamentals (English)
    • Request preview lecturer's materials
    • FAQ Lecturers
  • Contact